torsdag den 6. juni 2024

Min yndlings greenie med spinat & kål💚

 

Denne greenie er min yndlings! Jeg får den ofte til min morgenmad, eller som eftermiddagssnack. 

Det er en god måde at få gode sunde grøntsager, selvom jeg faktisk lever overvejende vegetarisk, så er det ikke altid, at jeg får rå grøntsager som her, da aftensmaden oftest består af tilberedte grøntsager. 

Greenie med spinat & kål, 1 glas:

2 kugler frossen spinat

2 kugler frossen grønkål

2-4 buketter frossen broccoli

1/2 banan

1 håndfuld frisk basilikum (eller mynte eller persille)

10 mandler

1 dl. god øko. friskpresset æblesaft (Rema har en god på karton) 

Vand

Fremgangsmåde:

Alle ingredienser bortset fra vand, blendes til en glat smoothie. Juster med lidt vand, så den kan passere gennem et sugerør. 

Nyd!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar