onsdag den 3. oktober 2018

Verdens bedste ketchup

(Reklame)

Jeg har ledt efter denne ketchup i et års tid. Førhen blev den sogt i REMA 1000 under navnet "Birkeløv" og det er seriøst den bedste ketchup jeg nogensinde har smagt. Og til jer som er fans af Mutti-ketchup vil jeg sige, at denne altså overgår Mutti!

Så da REMA pludselig ikke havde den i sortiment mere, og mit eget lager var sluppet op, begyndte jeg at google efter den og efter et større detektivarbejde, fandt jeg frem til firmaet som producerer den, nemlig House Of Denmark og det er jeg glad for.
De sendte mig disse to nye varianter, med hhv. løg og chili og begge produkter er lige så fantastiske som den plain-udgave!

Chili-ketchuppen har tilpas styrke, kombineret med sødme og intens tomatsmag og løg-ketchuppen har chunks af løg tilsat, hvilket giver lidt bid og struktur til ketchuppen uden at være løgagtig i smagen. 

Min mand, som ellers aldrig spiser ketchup, er blevet fuldstændig forfalden til chili-ketchuppen, det siger altså en del om produktets kvalitet!

Det eneste minus ved ketchupperne er, at de ikke findes i økologiske udgaver, men det kan vi jo håbe på, kommer med tiden :-) 
Til gengæld er den uden konserveringsmiddel, det kan vi godt lide!

Her i huset bruger vi ketchupperne til:
grillede pølser
som topping på pasta vendt i smør
som topping på bolognaise
på hotdogs
til æggekage
i millionbøf, for at tilføre sødme
og på en god spegepølsemad

Ketchupperne sælges under to navne "Hodk" og "Birkeløv" de kan købes på House of  Denmarks hjemmeside: https://www.hodk.com i Salling og i House Of  Denmarks fysiske butik i Vejle, på Strandvejen 73.

Firmaet oplyser, at de arbejder på, at få dem ud i Netto, Føtex, Fakta og Superbrugsen. Vi krydser fingre for, at det snart sker.

Et glas koster i øvrigt 20,- kr. 

House Of Denmark
Industrivej 8
7120 Vejle Ø
Tlf. 7572 5616

Ingen kommentarer:

Send en kommentar