lørdag den 17. december 2022

Kvalitets kokkeknive og rabatkode

 



Jeg har fået nye virkelig lækre kvalitetsknive fra Ushi.dk

Jeg har hidtil haft knive fra Lion & Global, altså knive, som jeg har betragtet som kvalitetsknive, men disse er altså next level knive har jeg måtte sande. 

Knivene er lavet af damaskusstål og er ultra skarpe. 
Jeg bruger dem med en vis respekt, for man skal lige lære at bruge knive der er så skarpe og skærer så let, men det er en stor fornøjelse at bruge ordentlige knive! 

Jeg har fået lov til at dele en rabatkode her op til jul, så ønsker Du Dig en god kniv, eller har brug for en lækker julegave til en køkkenentusiast, så kan Du med koden ‘Eva’ få minis 20% rabat på hele webshoppen. 

Knivsættet jeg har er dette: 

Glædelig Jul til Dig og tak fordi Du følger bloggen!

#Reklame

Ingen kommentarer:

Send en kommentar