tirsdag den 5. februar 2013

Stenalderkost


I de næste uger vil bloggen være prydet af opskrifter efter konceptet "Stenalderkost". Det vil sige opskrifter med få kulhydrater, men ikke nødvendigvis fedtfattige opskrifter. Hvis du vil være med på idéen, og ønsker at bruge den som slankekost, så skulle det være vildt effektivt, blot du ikke falder for fristelsen til at spise et stykke brød, eller frugter udover de, som indgår i retterne. Jeg skal sige, at jeg på ingen måde er ekspert i dette emne, vil prøve mig frem efter fornemmelse og læne mig op ad Thomas Rodes bog "Stenalderkost", og derudover bruge min egen fantasi og kreere retter uden - eller med få kulhydrater. Uanset om du ønsker vægttab, eller blot som jeg, vil prøve hvad ændret kost vil gøre ved kroppens energi, så kan jeg love, at du vil få sund mad med meget kød og mange grøntsager. Retterne er pænt tidskrævende, så en fordel vil være, at lave store portioner til to dage.

4 kommentarer:

  1. Det ser jeg meget frem til - glæder mig. Spiser selv en del Low Carb. har det rigtig godt på den kost.
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Charlotte, jamen så håber jeg at du synes om opskrifterne. Go´ aften, kh. eva

      Slet
  2. Det er sku nogle lækre opskrifter .)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Alex, det skal det også helst være, når man giver køb på pasta, kartofler og brød :-) vh. Eva

      Slet